Keystone logo
University College of Southeast Norway Phd dalam latihan penyelidikan dalam sumber pedagogi dan pembelajaran proses di tadika dan sekolah
University College of Southeast Norway

Phd dalam latihan penyelidikan dalam sumber pedagogi dan pembelajaran proses di tadika dan sekolah

Request duration

Inggeris

Sepenuh masa, Sambilan

Request application deadline

Request earliest startdate

Request tuition fees

Di kampus

biasiswa

Terokai peluang biasiswa untuk membantu membiayai pengajian anda

pengenalan

PhD dalam latihan Penyelidikan dalam sumber pedagogi dan pembelajaran proses di tadika dan sekolah

USN menawarkan PhD dalam latihan Penyelidikan dalam sumber pedagogi dan proses pembelajaran di tadika dan sekolah. Program ini telah diiktiraf pada musim luruh 2012.

Program ini hendaklah:

  • Berada di barisan hadapan dalam pengetahuan mengenai penyelidikan kebangsaan dan antarabangsa mengenai sumber pedagogi dan maksudnya untuk proses pembelajaran dan hasil di tadika, sekolah dan pendidikan guru
  • Menyumbang kepada pembangunan teori dan pengetahuan yang berkaitan dengan amalan profesional di tadika dan sekolah-sekolah
  • Menyumbang kepada analisis, pembangunan dan pembaharuan amalan tetap dalam bidang pedagogi

fokus profesional

Profil program ini terdiri daripada pendidikan sains dan sains teks. sumber pedagogi 'merujuk kepada buku-buku teks tradisional dan bahan-bahan lain yang digunakan dalam pendidikan, dan juga lain-lain jenis sumber, seperti: perbualan dan interaksi; simbol dan bahasa; bentuk ungkapan seperti tarian, pergerakan, filem dan muzik; serta kaedah pengajaran dan penilaian. Konsep pembelajaran berakar umbi dalam pendekatan sosio-budaya yang luas yang memberi tumpuan kepada kedua-dua proses pembelajaran individu dan kolektif dan hubungan antara budaya, aktiviti dan pembelajaran.

Rancangan program

Rancangan Program mengkaji tiga bidang:

  • bagaimana sumber pembelajaran adalah termasuk dalam yang berlaku di tadika, sekolah dan pendidikan guru aktiviti
  • bagaimana sumber-sumber pembelajaran digunakan dan diubah melalui proses pembelajaran individu dan kolektif
  • pembangunan, pengujian dan analisis sumber pedagogi

Permintaan untuk orang-orang dengan kecekapan pada tahap profesor semakin meningkat. Ini telah membuka kedua-dua jawatan pengajaran dan penyelidikan di kolej dan jawatan di institut penyelidikan.

Pengurusan juga memerlukan peningkatan kakitangan dengan penyelidikan kecekapan yang berkaitan dengan tadika, sekolah dan pendidikan guru.

Kemasukan

Jawatan kosong yang diiklankan di laman web kami. Kemasukan memerlukan ijazah sarjana, biasanya dengan gred B atau lebih baik. Pemohon dengan pembiayaan luar dibenarkan masuk secara berterusan. Permohonan akan diproses dalam mesyuarat lembaga akan datang, biasanya dalam masa dua hingga tiga bulan selepas penyerahan.

Mengenai Sekolah

Soalan

Kursus Serupa

  • Doktor Falsafah (PhD) dalam Pendidikan
    • London, United Kingdom
    • Bologna, Itali