Keystone logo

Pembelajaran jarak jauh PhD Program dalam Pengurusan Pemasaran dalam Bandar Raya New York, Amerika Syarikat untuk 2024

Penapis

Penapis

  • PhD
  • Amerika Syarikat
  • Pengajian Pemasaran
  • Pembelajaran jarak jauh
Bidang pengajian
    Bahasa (0)Sains Hayat (0)Pengajian Ekonomi (0)Fesyen (0)Kajian Sukan dan Senaman (0)Pengajian Kejuruteraan (0)Kemahiran Hidup (0)Kemajuan Diri (0)Pengajian Kemampanan (0)Pengajian Kemanusiaan (0)
Lokasi
Cari lebih banyak lokasi
Jenis darjah
Tempoh
Kepantasan belajar
Bahasa
Bahasa
Format kajian

Tiada program memenuhi kriteria carian anda. Sila perhalusi penapis anda.

Clear filters

Popular education type

Pembelajaran jarak jauh PhD Program dalam Pengurusan Pemasaran

Satu program pengurusan pemasaran adalah besar bagi mereka yang mahu belajar tentang bagaimana aktiviti pemasaran dan sumber diuruskan. Pelajar boleh belajar bagaimana untuk membuat strategi yang berkesan disesuaikan untuk perniagaan tertentu dan bagaimana teknik kepimpinan boleh digunakan untuk membawa satu pasukan profesional pemasaran.

Amerika Syarikat kekal sebagai destinasi paling popular di dunia untuk pelajar antarabangsa. Universiti di AS mendominasi kedudukan dunia dan negara ini juga menawarkan pelbagai lokasi pengajian yang menarik. Sistem universiti negeri disubsidi sebahagiannya oleh kerajaan negeri, dan mungkin mempunyai banyak kampus yang tersebar di seluruh negeri, dengan ratusan ribu pelajar.

Syarat-syarat untuk program PhD sering melibatkan pelajar setelah sudah memperolehi ijazah Sarjana. Selain itu, tesis atau disertasi terutamanya yang terdiri daripada penyelidikan akademik asal perlu dikemukakan. Di sesetengah negara, kerja-kerja ini mungkin perlu dipertahankan di hadapan panel.

Pembelajaran dalam talian atau jarak jauh merujuk kepada penggunaan media elektronik dan teknologi maklumat dan komunikasi (ICT) dalam pendidikan. Dengan pembelajaran dalam talian, seseorang boleh mengakses pendidikan pada bila-bila masa dan dari mana-mana lokasi dengan sambungan internet yang tersedia.