Terdapat kekuatan tertentu dalam reka bentuk dan pembangunan web, termasuk e-dagang, e-pembelajaran, e-kesihatan; dan kumpulan mempunyai pengalaman yang substansial dalam reka bentuk interaksi (contohnya, Kebolehgunaan dan kebolehaksesan), pengkomputeran sosial (contohnya, rangkaian sosial, komunikasi bermotivasi komputer), teknologi mudah alih (misalnya, iPhone), dunia maya (misalnya, Kehidupan Kedua) . Dalam bidang media berasaskan waktu, kumpulan ini mempunyai minat yang besar dalam penangkapan dan pengeditan filem digital, dan memanipulasi teknik pemodelan 3D sepenuhnya seperti yang digunakan dalam permainan dan filem ciri.

Sokongan belajar

Sumber pascasiswazah
Pelajar penyelidik dalam kerja Digital Media di studio yang berdedikasi, dilengkapi dengan MAC dan PC workstation yang terkemuka, menjalankan perisian standard industri. Terdapat juga studio fotografi dan studio produksi dengan skrin hijau dan kemudahan menangkap gerakan. Sekolah ini juga dilengkapi dengan pengimbas badan 3D - satu daripada hanya dua di UK.
Sokongan
Sebagai pelajar pascasiswazah, anda adalah sebahagian daripada komuniti penyelidikan yang berkembang maju dan mendapat sokongan melalui program pengawasan individu yang luas, seminar penyelidikan khusus, program latihan kemahiran umum dan kolokik jabatan umum, biasanya dengan pembicara luaran. Kami menggalakkan anda untuk menghadiri dan membentangkan kerja anda di persidangan utama, serta mengambil bahagian dalam program persidangan dan seminar dalaman kami.

Kawasan penyelidikan

Interaksi Pintar

Kumpulan Interaksi Pintar mempunyai kepentingan dalam semua aspek kejuruteraan maklumat dan interaksi manusia-mesin. Ia ditubuhkan pada tahun 2014 oleh penggabungan Kumpulan Penyelidikan Imej dan Maklumat dan Kumpulan Penyelidikan Media Digital.

Kumpulan ini mempunyai reputasi antarabangsa untuk kerjanya dalam beberapa bidang permohonan utama. Ini termasuk pemprosesan imej dan penglihatan, pengiktirafan corak, reka bentuk interaksi, pengkomputeran sosial, di mana-mana dan mudah alih dengan pelbagai aplikasi dalam keselamatan dan biometrik, penjagaan kesihatan, e-pembelajaran, permainan komputer, filem digital dan animasi.

  • Pengkomputeran Sosial dan Affektif
  • Robotik Penolong dan Interaksi Manusia-Robot
  • Antara muka Otak-Komputer
  • Pengkomputeran Bergerak, Kenaikan dan Menyeluruh
  • Rangkaian Sensor dan Analitis Data
  • Teknologi Biometrik dan Forensik
  • Model Perilaku untuk Keselamatan
  • Keselamatan Sistem Pengedaran (Pengkomputeran Awan, Internet Perkara)
  • Pengiktirafan Corak Lanjutan (pengimejan perubatan, dokumen dan pengenalan tulisan tangan, biometrik haiwan)
  • Animasi Komputer, Reka Bentuk Permainan dan Teknologi Permainan
  • Realiti Maya dan Dipertingkatkan
  • Seni Digital, Naratif Maya.


Kerjaya

Kami telah membangunkan program kami dengan beberapa organisasi perindustrian, yang bermaksud bahawa pelajar yang berjaya berada dalam kedudukan yang kuat untuk membina kerjaya jangka panjang dalam disiplin penting ini. Anda mengembangkan kemahiran dan keupayaan yang dicari oleh majikan, termasuk pemecahan masalah, pemikiran bebas, penulisan laporan, pengurusan masa, kemahiran kepimpinan, kerja berpasukan dan komunikasi yang baik.

Kent mempunyai rekod cemerlang untuk pekerjaan pasca siswazah: lebih daripada 96% pelajar pascasiswazah kami yang lulus pada tahun 2015 mendapati pekerjaan atau peluang belajar lebih lanjut dalam tempoh enam bulan.

Membina kejayaan Kent sebagai institusi terkemuka di rantau ini untuk kebolehpasaran pelajar, kami menawarkan banyak peluang untuk anda memperoleh pengalaman yang berbaloi dan membangunkan kemahiran dan kebolehan khusus yang dinilai oleh majikan.

Syarat kemasukan

Ijazah 2.2 atau Kepujian atau MSc dengan Merit atau ke atas dalam pengkomputeran, multimedia dan seni digital atau subjek reka bentuk yang berkaitan.

Semua pemohon dipertimbangkan secara individu dan kelayakan tambahan, dan kelayakan profesional dan pengalaman juga akan diambil kira apabila mempertimbangkan permohonan.

Pelajar antarabangsa

Sila lihat laman web Pelajar Antarabangsa kami untuk keperluan kemasukan mengikut negara dan maklumat lain yang berkaitan untuk negara anda.

Keperluan kemasukan bahasa Inggeris

Universiti ini memerlukan semua penutur Bahasa Inggeris bukan asli untuk mencapai tahap minimum kemahiran dalam bahasa Inggeris yang ditulis dan bertutur sebelum memulakan ijazah pascasiswazah. Subjek tertentu memerlukan tahap yang lebih tinggi.

Program diajar dalam:
  • English

Lihat 1 lagi program yang ditawarkan oleh University of Kent, School of Engineering and Digital Arts »

Tarikh Akhir Kemaskini November 7, 2018
Kursus ini Lokasi Kampus
Start Date
Duration
3 - 6 
Sambilan
Sepenuh masa
Price
- Yuran pengajian tahunan 2019/20 untuk program Home / EU PG Research belum ditetapkan oleh Majlis Penyelidikan UK.
Ikut lokasi
Ikut tarikh
Start Date
Tarikh tutup permohonan
Start Date
Tarikh tutup permohonan
Start Date
Sep 2019
Tarikh tutup permohonan
Start Date
Jan 2020
Tarikh tutup permohonan
Location
Tarikh tutup permohonan
End Date
Tarikh tutup permohonan
End Date

Sep 2019

Location
Tarikh tutup permohonan
End Date

Jan 2020

Location
Tarikh tutup permohonan
End Date