PhD dalam Fizik di Itali

PhD boleh berbeza-beza bergantung kepada institusi dan negara di mana ia dianugerahkan. Kebanyakan sarjana mengejar PhD kerana motivasi yang kuat untuk menyumbang kepada masyarakat akademik dan juga rasa ingin tahu benar tentang bidang pilihan pengajian.   Kebanyakan program PhD Fizik merangkumi semua aspek subjek dari Pekat matter, Atom dan Fizik Biologi di kampus sementara Astronomi,… Baca lebih lanjut

Kebanyakan program PhD Fizik merangkumi semua aspek subjek dari Pekat matter, Atom dan Fizik Biologi di kampus sementara Astronomi, Fizik Zarah dan Fizik Nuklear sering terletak pada, kemudahan guna sama besar antarabangsa kerana peralatan yang mahal diperlukan untuk penyelidikan itu.

Secara rasmi dikenali sebagai Republik Itali, negara itu didapati di selatan Eropah. Bahasa rasmi adalah Itali dan modal yang kaya dengan budaya adalah Rome. Banyak universiti di dunia 's tertua terletak di Itali, khususnya Universiti Bologna (ditubuhkan pada 1088). Terdapat tiga Superior Sekolah Siswazah dengan "universiti status ", tiga institusi yang bertaraf Doktor Falsafah Kolej, yang berfungsi di peringkat ijazah dan peringkat lepasan ijazah.

PhD dalam Fizik di Itali

Baca lebih lanjut tentang pengajian di Itali
University of Camerino the international School of Advanced Studies
Camerino, Itali

Kawasan: Fizik, Bumi dan Sains Bahan

Kawasan: Fizik, Bumi dan Sains Bahan -
English, Itali

University of Trieste
Trieste, Itali

Hasil yang paling penting dari Ph.D. akan menjadi keupayaan untuk melakukan penyelidikan yang bebas dan inovatif, membangunkan pemikiran kritikal, keupayaan bekerja dalam persekitaran penyelidikan lanjutan dan antarabangsa. -

GSSI - Gran Sasso Science Institute
L'Aquila, Itali

GSSI adalah Ph.D. antarabangsa. sekolah dan pusat penyelidikan dan pendidikan tinggi. Ia menawarkan pelbagai Ph.D. program selama ini. Pelajar dari semua bidang ilmiah dipilih mengikut standard antarabangsa tertinggi yang terdapat di sekolah siswazah terbaik di seluruh dunia. GSSI terletak di pusat bandar L'Aquila. Ia memberi pelajar Ph.D 4 tahun. biasiswa dan perumahan percuma. -
Okt 2021

Dapatkan biasiswa yang bernilai hingga USD 10,000

Terokai pilihan yang ditawarkan oleh biasiswa kami kepada anda.

University of Trieste